Om Valby Judoklub

Du er her: Forside / Om Valby Judoklub

Valby Judoklub er en ny judoklub i dejlige, nyindrettede lokaler på Høffdingsvej 36. Klubben er etableret af en gruppe meget erfarne trænere, heriblandt flere tidligere landstrænere, for at tilbyde judo i det sydlige København.

Vi er motiveret af ønsket om at skabe et socialt og sportsligt samlingssted, forankret i lokalområdet, og vi vil gerne inspirere børn, unge og voksne til at dyrke alsidig motion i gode rammer.

I klubben lægger vi vægt på et godt og inkluderende socialt miljø og en hyggelig og engageret atmosfære. Som medlem af klubben bliver du stille og roligt introduceret til sportens mange facetter, mens vi udvikler og styrker din fysik og motorik. Træningen består af opvarmning, teknisk træning, let kamptræning og fysisk træning – det hele tilpasset dit niveau.

Judo er en inkluderende sport, og i træningen er der fokus på respekt for hinanden og for træneren, og der er tydelige rammer at have det sjovt indenfor. Og judo er en voksende sport i Danmark, især for børn.

Værdier

Vedtægter

Bestyrelse og trænere

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet

Regnskab for indsamling til støtte for Valby judoklub

Sidste sommer foretog klubben en indsamling, fordi økonomien var presset, blandt andet på grund af nedlukningerne i forbindelse med corona. Vi indsamlede mere end 35.000 kr., og pengene var en kæmpe hjælp for klubben.

I overensstemmelse med reglerne for indsamlinger, skal regnskabet offentliggøres på klubbens hjemmeside, og det kan derfor ses ved at klikke på knappen.