Bestyrelse og trænere

Du er her: Forside / Om Valby Judoklub / Bestyrelse og trænere
Formand og træner

Sune Aagaard

Formand og træner i Valby Judoklub. Født i 1969, gift og har tre børn. Har dyrket judo i 41 år, er næstformand i Judo Danmark, tidligere landsholdskæmper, danmarksmester og juniorlandstræner.

Næstformand og træner

Frederik Baastrup

Næstformand og træner i Valby Judoklub, primært på tumleholdet. Født i 1983, gift og far til Dagmar, der også går på tumleholdet. Har dyrket judo i 31 år, heraf 10 på landsholdet.

SEKRETÆR

Ole Hansen

Sekretær i Valby Judoklub. Født i 1959, samlevende og med to børn og seks børnebørn. Har dyrket judo i 17 år og tidligere været træner. I dag dyrker han mest cykling.

KASSERER

Jakob Olsson

Kasserer i Valby Judoklub. Født i 1972, er gift og har en søn. Dyrker aktivt judo i klubben sammen med sønnen.

Bestyrelsesmedlem

Torben Møller-Hansen

Bestyrelsesmedlem i Valby Judoklub. Født i 1968, gift og far til to. Har blåt bælte i judo, men er også meget glad for at cykle.

Bestyrelsesmedlem

Jorge Guerreiro

Bestyrelsesmedlem i Valby Judoklub. Født i 1980, gift og far til to børn. Startede at dyrke Judo i Portugal i 1985 og træner i Valby Judoklub siden 2020.

BESTYRELSESMEDLEM

Tore Ørnsbo

Bestyrelsesmedlem i Valby Judoklub. Født i 1970. Gift og far til to, hvor den yngste fik ham til at dyrke judo som motion i klubben.